No niin, olen päättänyt. Tutkittuani tarkasti opetusohjelmia, olen sitä mieltä, että jos en lähde Ruotsiin niin kadun sitä loppuikäni. Ei sillä, saatan katua lähtemistäkin, koulu on vaikeaa. Mutta voin tulla takaisin ja jatkaa opintoni loppuun täällä. 

Eli lähden sinne. Ja mikä parasta - sain asunnon! Eihän tämä voi olla tottakaan. Vuokra on täsmälleen yläraja, minkä pystyn ehkä maksamaan, mutta kyllä se kannattaa. Asunto on aika hulppea. Kerron sitten kun avaimet ovat kädessäni, ennen en usko tätä todeksi. Eikä minulla ollut vaihtoehtoja, eläinten kanssa tämä oli tasan ainoa asunto jonka sain. En kyllä olisi muita tarvinutkaan. Olisin ottanut tämän vaikka mitä olisi ollut tarjolla. 

Asunto on minun toukokuun alusta. Haluan maksaa kahta vuokraa mahdollisimman vähän, joten en voi maksaa tätä enää kesäkuuta. Joudun siis lähtemään toukokuussa, kuun viimeisellä viikolla. Se on liian pian! 

Olen järjestellyt käytännön asioita, mutta en jaksa pitkästyttää ketään niillä. Palaan asiaan.