No niin. Takana on nyt useampi viikko opintoja. Tykkään kaikista kursseista. Mutta voi sentään - en ole aina jaksanut vaivautua paikalle! Olen kyllä pitänyt huolen että luentokalvot ovat saatavilla, mutta silti. Nolottaa miten olenkin lusmuillut. Saatan surffailla netissä tuntikausia ja nukun pahimmillaan 14 tuntia. En vain pääse aamuisin sängystä ylös, mikä on ihan uskomatonta, minä olen kaikkien aamuvirkkujen äiti. Nyt täytyy ryhdistäytyä.

Paitsi että seuraavat kaksi viikkoa ovat pääsiäislomaa. Ylellistä. Sinä aikana täytyy tehdä kasaantuneita kotitehtäviä. 

Huoneen siivoamisesta ei tullut enää sanomista, koska olen itse pitänyt sen siistinä, niin ettei siivoojille jää mitään siivottavaakaan. Ei siis tarvitse toteuttaa b-suunnitelmaa. Se olisikin ollut aika ankeaa. 

Ajankulukseni olen lueskellut eläinoikeussivustoja. Minulla on ajatus, että kun pääsen kotiin, ryhdyn vegaaniksi. Se olisi oikein. Siitä riittääkin asiaa blogiin, sillä inhoan kasviksia. Olen suunnitellut miten korvaan syötäväni, eikä se ole mahdotonta. Keräsin reseptejäkin. Voisin paremmin elää itseni kanssa, kun tekoni seuraisivat ajatuksiani.