Piti tämäkin päivä kokea: täytin 40 vuotta. Ei minulla oikeastaan ole kriisiä, koska olen jo muutaman vuoden totutellut nelikymppisyyteen. Ennen syntymäpäiväjuhlia vaaka oli todellinen ystävä, se näytti 79,3 kg eli BMI vaihtui 3=>2-alkuiseksi. Nyt tuli vähän takaisin, mutta ehkä se tasaantuu. Join kuohuviiniä ja söin suklaata ja kakkua. Juhlissa minua varten tehtiin vegaanikakku. Omatuntoni on kyllä puhdistunut, vaikka muutaman kerran olen syönyt oikeaa suklaata ja juustoa. 

Masennuslääkettä nostettiin, en tiedä johtuuko siitä vai mistä, mutta enää en ole samalla tavalla masentunut. Ja minulla on ystäväkin, jonka kanssa menen tänään kävelylle. Ja toinen, jonka tapaan siiderillä viikonloppuna. On outoa tavata ihmisiä, olen niin tottunut olemaan ihan yksin. 

Unilääkereseptini poistettiin. En halua syödä sitä enää ikinä. En nukkumisen takia, vaan siksi että se aiheutti käsittämätöntä sekoilua. Olen onnellinen ettei enää tarvitse pelätä sitä.