Olen laihtunut lisää. Vaaka näytti tänään 82,6 kg - ihan uskomatonta! Se kyllä saattoi johtua siitä, että eilen en syönyt juuri mitään. Olin niin paniikissa, etten päässyt keittiöön. Loistavaa. Personal trainerini korostaa sitä, että kaikki listalla olevat ruuat pitäisi syödä. No, aina ei voi voittaa. 

Pian alkaa ison koiran kanssa harrastus. Se on illalla, ja olen todella huolestunut, miten selviän paniikkikohtausteni kanssa. Ne pahenevat aina iltaa kohti. Minulla ei ole mitään plan b:tä jonka avulla voisin perääntyä. Usean ihmisen kanssa on sovittu että olen siellä silloin. Minun on vaikea noudattaa aikatauluja. Ilman paniikkia on mahdoton kuvitella, miltä se tuntuu, ja toisinpäin. Mutta olen jo kauan sitten päättänyt, että se ei rajoita elämääni. 

Olen ottanut koulukirjan esille ja järjestänyt paperit, eli olen tavallaan jo aloittanut. Huomenna sitten tosissaan. Luennot alkavat elokuun viimeisenä päivänä.